راهنمای کامل برای توسعه بهترین نرم افزار دندانپزشکی

خلاصه مقاله: با پیشرفت های تکنولوژیکی در صنعت دندانپزشکی، برای دندانپزشکان مهم است که از انتظارات مشتری بایستند و سازنده و سودآور بمانند. با این حال، بازار رقابتی دندانپزشکی باعث ایجاد چندین چالش جدید شده است. و این چالش ها تنها با استفاده از نرم افزارهای دندانپزشکی مدرن قابل حل است، این مانند یک موهبت برای دندانپزشکان است. آیا نمی دانید نرم افزار دندانپزشکی چگونه برای پزشکان مفید است؟ خوب، این وبلاگ همه چیز در مورد نرم افزار دندانپزشکی و روند توسعه آن است. امیدوارم برای شما جالب باشد!

به عنوان یک دندانپزشک، از شما انتظار می رود بین ارائه بهترین مراقبت از بیمار و سودآور و کارآمد بودن، تعادل را حفظ کنید. با تحولات و تغییرات اخیر در صنعت دندانپزشکی و انتظارات بیماران، بازار رقابتی ناگهانی افزایش یافته است که چالش های جدیدی را به وجود آورده است که دندانپزشکان در سال های گذشته هرگز با آن مواجه نبوده اند.

آیا تعجب می کنید که چه چیزی تغییر کرده است؟ خوب، بیایید بلافاصله با آن روبرو شویم! بنابراین، آنچه ده سال پیش قابل قبول بود، دیگر توسط بیماران قابل تحمل نیست. در این قرن بیست و یکم بیماران دیگر به دنبال سطح متوسط خدمات نیستند!!

بیماران نه تنها خدمات عالی را می طلبند، بلکه یک مطب ارتودنسی مدرن و کارآمد، تماس چشمی بیشتر، محیطی بدون دردسر، یادآوری هایی برای یادآوری خودکار، دسترسی به وب به اطلاعات صورتحساب خود و قیمت مناسب برای خدمات دهان و دندان را نیز می طلبند. انتخاب کردن

این نتیجه می‌گیرد که از دندانپزشکان انتظار می‌رود در روش‌های خود برای حفظ بیماران خود و همچنین به دست آوردن بیماران جدید خلاق باشند. حال باید این سوال مطرح شود که راه حل دائمی برای چنین مشکلی چیست؟ دندانپزشکان چه چیزی را باید انتخاب کنند تا در این رقابت گسترده جلوتر بمانند؟

خوب، به طور دقیق، تنها راه حل برای یک مشتری راضی، معرفی نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی است. اکنون باید تعجب کنید که چگونه می تواند به شما به عنوان یک دندانپزشک کمک کند، درست است؟ در اینجا، در این مقاله، شما را با این نرم افزار آشنا می کنیم و اینکه چگونه می توانید جنبه سودآوری خود را حفظ کنید. آیا برای یادگیری بیشتر در مورد همان آماده شده اید؟ بیایید شما را با همین کار شروع کنیم. 

فهرست مطالب

1. نرم افزار دندانپزشکی چیست؟
2. مزایای یک نرم افزار دندانپزشکی
3. انواع نرم افزارهای دندانپزشکی چیست؟
4. ویژگی های برتر نرم افزار مدیریت دندانپزشکی
5. چگونه نرم افزار مدیریت دندانپزشکی بسازیم؟
6.وی دنت چگونه می تواند به شما در ایجاد یک نرم افزار مدیریت دندانپزشکی کمک کند؟
7. سوالات متداول

نرم افزار دندانپزشکی چیست؟

نرم افزار دندانپزشکی یک نرم افزار مدیریتی است که توسط دندانپزشکان برای سازماندهی، مدیریت و نگهداری سوابق بیماران در مطب خود استفاده می شود. به عبارت دقیق تر، برای جمع آوری، مدیریت، ذخیره و بازیابی اطلاعات پزشکی برای بیماران و ایجاد گزارش های دقیق برای بیماران استفاده می شود.

نرم افزار دندانپزشکی برای کمک به متخصصان دندانپزشکی طراحی شده است تا وظایف اداری را ساده کنند، کارایی گردش کار را بهبود بخشند و مراقبت از بیمار را افزایش دهند. راه‌حل‌های نرم‌افزار دندانپزشکی شامل ویژگی‌های بسیاری مانند مدیریت بیمار، پرونده الکترونیک سلامت (EHR)، برنامه‌ریزی قرار ملاقات، برنامه‌ریزی درمان، تصویربرداری، صورت‌حساب و رسیدگی به مطالبات بیمه است.

به علاوه، به افرادی که دندانپزشکی می کنند کمک می کند تا گردش کار خود را ساده کنند، مراقبت و ارتباطات بیمار را بهبود بخشند، کارایی و سودآوری را افزایش دهند. کم و بیش مثل نرم افزار مجازی است. آیا کنجکاو هستید که بدانید مراقبت های بهداشتی مجازی چیست؟ برای درک عمیق وبلاگ ما را بخوانید.

اکنون که ما ایده ای از چیستی این نرم افزار داریم، اجازه دهید به یک جنبه مهم دیگر، یعنی مزایای نرم افزار برویم.

ایجاد نرم افزار دندانپزشکی مناسب برای یک گردش کار سازمان یافته با کارشناسان

از خدمات ما استفاده کنید

مزایای یک نرم افزار دندانپزشکی

نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی می تواند به شما در بهبود تجربه بیمار کمک کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا عملیات خود را ساده کنید. مواقعی وجود دارد که دندانپزشکان از چندین سیستم برای حفظ عملکرد روان مطب استفاده می کنند، اما این می تواند برای کارکنان وقت گیر باشد و زمانی که یکی از سیستمی به سیستم دیگر تغییر می کند، احتمال خطا وجود دارد. علاوه بر این، آینده صنعت مراقبت های بهداشتی با توسعه نرم افزار سفارشی در حال تغییر است.

بسیاری از فناوری‌ها مانند بلاک چین، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی نیز انقلابی در صنعت مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کرده‌اند. این نه تنها بر رضایت بیمار تأثیر می گذارد، بلکه سودآوری کلی را نیز مختل می کند. آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه نرم افزار مطب دندانپزشکی می تواند تجارت شما را ارتقا دهد؟ ادامه مطلب...

1. نرم افزار کلینیک دندانپزشکی باعث صرفه جویی در هزینه می شود

اگر از چندین نرم‌افزار استفاده می‌کنید، احتمالاً هر کدام یک هزینه اولیه دارند و احتمالاً هزینه‌های ماهانه‌ای نیز برای آن خواهند داشت. استفاده از چندین سیستم در نهایت می تواند به فاکتور هزینه اضافه کند. خرج کردن هر ماه در سیستم های مختلف می تواند کار را برای شما سخت کند.

خوب، برای خلاص شدن از شر این، تنها راه حل استفاده از سیستم مدیریت کلینیک دندانپزشکی است. با کمک یک سیستم، می توانید تمام هزینه های چند ماه گذشته را پیگیری کنید. شما می‌توانید یادآوری‌هایی را در قرار ملاقات‌های بیمار تنظیم و ارسال کنید، و همچنین یادآوری‌هایی را برای ویزیت‌ها و ماه‌های آینده به آنها ارائه دهید.

2. نرم افزار مدیریت دندانپزشکی ردیابی موجودی را نگه می دارد

با کمک نرم افزار مدیریت دندانپزشکی می توانید به راحتی موجودی خود را پیگیری کنید. اساس هر عملی برای بررسی موجودی است، زیرا بدون داشتن سیستم مناسب، احتمال خطا در ثبت آنها وجود دارد.

با کمک موجودی، شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آیا تامین کننده فعلی شما می تواند نیازهای شما را برآورده کند یا خیر. علاوه بر این، با کمک یک راه حل موثر مدیریت موجودی دندانپزشکی، فرصت اسکن بارکدها را هنگام دریافت یک محصول خاص خواهید داشت. بنابراین، به راحتی آن را فوراً به لیست خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل نرم افزار بیمه سلامت

3. نرم افزار دندانپزشکی سوابق دقیق را حفظ می کند

به نظر شما مهم ترین وظیفه این نرم افزار چیست؟ اجازه دهید من آن را برای شما حدس بزنم - برای نگهداری سوابق دقیق، درست است؟ برای دندانپزشک بسیار مهم است که سوابق را به روز نگه دارد و در هر زمان بدون هیچ عجله ای آماده بازرسی باشد. اکنون اگر در یک زمان معین با چندین سیستم کار می کنید، مشکل پیش می آید، زیرا هماهنگ کردن داده ها دلهره آور می شود.

با این حال، می‌توانید دست خود را روی سیستمی بگذارید که می‌تواند به بهترین روش‌ها به شما کمک کند تا روند سوابق بیمار، جزئیات موجودی و سوابق الکترونیکی کارکنان را در یک مکان آسان‌تر کنید، درست است؟ با این گزینه این فرصت را خواهید داشت که با لمس یک دکمه به چند مورد نگاه کنید. به علاوه، احتمال خطا را نیز در کل از بین می برد.

4. سیستم های مدیریت دندانی یادآورهای مهمی را ارائه می دهند

مواقعی وجود دارد که کارکنان تمایل دارند نامه بفرستند یا با بیماران تماس تلفنی برقرار کنند، و اگر این اتفاق بیفتد، بیماران ممکن است یک قرار ملاقات مهم را از دست بدهند. برای پیگیری این موضوع و جلوگیری از وقوع آن، دندانپزشکان می توانند از سیستم های مدیریتی استفاده کنند.

با کمک این سیستم از یادآوری خودکار بهره مند خواهید شد. علاوه بر این، کارکنان معمولاً برای انجام وظایف خود به آموزش‌های مهمی نیاز دارند و می‌توانید هشدارها را برای زمان‌بندی زمان‌بندی تنظیم کنید. نه تنها به دندانپزشکان در ارسال یادآورهای روزانه کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا شهرت کلینیک خود را حفظ کنید.

با نرم افزار  وی دنت CRM جریان بیماران خود را به کارآمدترین راه مدیریت کنید

همین حالا شروع کنید

5. سیستم های مدیریت دندانپزشکی دسترسی به یک بازار آنلاین را فراهم می کند

در حال حاضر، شما این ایده را دارید که نرم افزار مدیریت دندانپزشکی به بهترین روش ممکن در مدیریت کمک می کند. اما باید بدانید که این فقط به جنبه مدیریت محدود نمی شود، بلکه می تواند به شما در خرید محصولات با قیمت مقرون به صرفه نیز کمک کند. علاوه بر این، از جنبه مالی به شخص کمک می کند و همچنین در برخورد با چندین تامین کننده راحت تر خواهد بود.

تعجب می کنید که وقتی یکی از این سیستم ها را در کار خود معرفی کنید چقدر شگفت انگیز خواهد بود؟ خوب، برای شما آسان خواهد بود که بلافاصله پس از دریافت هشداری مبنی بر اینکه نیاز به سفارش مجدد لوازم خود دارید، سفارش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد بازار شوید، اقلام خود را خریداری کنید و در عرض چند دقیقه تاریخ تحویل را مشاهده کنید.

اینها چند مزیت است که می توانید با انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی به دست آورید. اکنون که لیستی از مزایا را با خود داریم، اجازه دهید انواع مختلف نرم افزار را بررسی کنیم. این به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

انواع نرم افزارهای دندانپزشکی چیست؟

چندین نوع مختلف نرم افزار می توانند به بهترین روش ممکن به افزایش رشد کلینیک و درآمد، بهینه سازی بهره وری، ساده سازی عملیات و غیره کمک کنند.

آیا می خواهید در انواع آن غواصی کنید و در مورد برترین نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید...


1. نرم افزار صورتحساب دندانی

این یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی شده برای اقدامات شفاهی برای مدیریت و پردازش مطالبات بیمه و اطلاعات صورتحساب بیمار است. این نرم افزار وظایف صدور صورت حساب را خودکار می کند. این به ساده‌سازی فرآیند پرداخت، کاهش خطاها و افزایش دقت کمک می‌کند.

این نرم افزار به طور معمول شامل ویژگی هایی مانند ارسال ادعا، پیگیری پرداخت، مدیریت حساب بیمار و گزارش است.

2. نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی

این نرم افزار برای کمک به پزشکان برای اجرای کارآمدتر کسب و کار خود با خودکارسازی و ساده سازی وظایف مختلف اداری ساخته شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به برنامه ریزی، مدیریت حساب بیمار، پرونده الکترونیک سلامت (EHR)، ارتباط با بیمار و گزارش دهی اشاره کرد.

هدف این نرم افزار کمک به روش های دندانپزشکی افزایش بهره وری، حذف خطاها و بهبود رضایت بیمار است.

3. نرم افزار برنامه ریزی دندانپزشکی 

با کمک این سیستم، دندانپزشکان می توانند در برنامه ریزی نوبت، نوبت بیماران و برنامه ریزی درمان کمک بگیرند. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که فرآیند زمان بندی قرار ملاقات ها را ساده کند. زمان صرف شده برای کارهای اداری را کاهش می دهد و با ارائه در دسترس بودن قرار ملاقات و یادآوری به موقع، تجربه بیمار را افزایش می دهد.

این نرم افزار با سایر سیستم های مدیریت عمل پزشکی ادغام می شود تا راه حلی سفارشی و جامع برای زمان بندی و مدیریت داده های بیمار ارائه دهد.

4. نرم افزار مدیریت بیماران دندانپزشکی 

این نرم افزار برای کمک به دندانپزشکی در مدیریت و ذخیره اطلاعات بیمار، تاریخچه درمان و داده های صورتحساب طراحی شده است. هدف اصلی این نرم افزار افزایش کارایی و سازماندهی عمل دهان و ارائه مراقبت و تجربه بهتر به بیماران می باشد.

از ویژگی های نرم افزار می توان به اطلاعات دموگرافیک بیمار، برنامه ریزی قرار ملاقات، ارتباط با بیمار و گزارش دهی اشاره کرد.

استانداردهای عملیاتی خود را ارتقا دهید و سیستم ها را با نرم افزار مراقبت های بهداشتی خودکار کنید

5. نرم افزار پرونده های دندانپزشکی 

این برای مدیریت و سازماندهی اطلاعات بالینی و اداری بیماران ساخته شده است. این سیستم می‌تواند شامل اطلاعات دموگرافیک پزشکی، برنامه‌های ملاقات، برنامه‌های درمانی، عکس‌ها و عکس‌های اشعه ایکس دیجیتال، اطلاعات بیمه و سایر داده‌های مرتبط باشد.

هدف نهایی این نرم افزار ارائه روش های متمرکز و کارآمد برای مدیریت اطلاعات بیمار و ارتقای مراقبت از بیمار است.

اکنون که ما با انواع مختلف نرم افزارهای مدیریت عمل برای مطب های دندانپزشکی آشنا شده ایم، باید بدانیم که می توانیم بین نرم افزارهای مبتنی بر ابر و نرم افزارهای مبتنی بر وب، انتخاب داشته باشیم. تعجب می کنید که اینها چیست؟ ادامه مطلب...

6. نرم افزار دندانپزشکی مبتنی بر ابر 

نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی مبتنی بر ابر راه حلی است که روی سرورهای راه دور میزبانی می شود و از طریق اینترنت قابل دسترسی است. این یک نوع مدل نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است که در آن نرم افزار توسط ارائه دهنده مدیریت و نگهداری می شود. کاربران می توانند از هر کجا با اتصال به اینترنت به آن دسترسی داشته باشند. آیا می خواهید بینشی در مورد استارتاپ های SaaS مراقبت های بهداشتی داشته باشید؟ برای همین وبلاگ ما را بخوانید.

7. نرم افزار دندانپزشکی مبتنی بر وب 

نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی مبتنی بر وب نرم افزاری است که روی سرورهای راه دور میزبانی می شود و از طریق یک مرورگر وب از طریق اینترنت قابل دسترسی است. برخلاف نرم‌افزارهای سنتی مبتنی بر دسکتاپ، این نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری بر روی رایانه محلی خود ندارد. کاربران می توانند از هر دستگاهی مانند تلفن هوشمند، لپ تاپ یا تبلت با اتصال به اینترنت به نرم افزار دسترسی داشته باشند.

اگر فکر می کنید کدام یک از هر دو بهترین نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی است، باید بدانید که در نهایت به نیازها و الزامات مطب شما بستگی دارد. شما می توانید به چند عامل از جمله دسترسی، مقیاس پذیری، امنیت و مقرون به صرفه بودن توجه کنید و سپس یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و نیازهای شما مطابقت دارد.

ویژگی های برتر نرم افزار مدیریت دندانپزشکی
ویژگی های سیستم مدیریت مطب دندانپزشکی نقش مهمی در تحلیل اثربخشی و سودمندی آن دارد. اکنون به برخی از ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب نرم‌افزار مدیریت دندان‌پزشکی به آن توجه کنید، می‌پردازیم.


1. مدیریت جمعیتی – این ویژگی به دندانپزشکان و کارکنان اجازه می دهد تا داده های بیمار مانند نام، آدرس، اطلاعات تماس و جزئیات بیمه را مدیریت کنند.

2. برنامه ریزی قرار ملاقات - به آسانی برنامه ریزی، برنامه ریزی مجدد، و لغو قرار ملاقات ها با یادآوری برای بیماران و دندانپزشکان کمک می کند.

3. برنامه ریزی و نمودار - برنامه های درمانی دقیق از جمله شرح حال شفاهی، اشعه ایکس دیجیتال و تصاویر را ایجاد و مدیریت می کند.

4. بیمه و مدیریت صورتحساب - برای ادعاهای بیمه، فرآیندهای صورتحساب، ارسال ادعا، پرداخت‌ها و حساب‌های دریافتنی این ویژگی ضروری است.

5. گزارش و تجزیه و تحلیل - این ویژگی به تولید گزارش در مورد درمان بیمار، عملکرد تمرین و معیارهای مالی کمک می کند.

6. مدیریت داده ایمن - از طریق ذخیره سازی امن داده ها و شیوه های مدیریت داده مطابق با HIPPA، امنیت و محرمانه بودن داده های بیمار را تضمین می کند.

7. یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها - با کمک این ویژگی، ادغام با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در این مرکز مانند سیستم های تصویربرداری دیجیتال، EHR و سیستم های مدیریت تمرین آسان می شود.

آیا شما علاقه مند هستید و می خواهید دانش بیشتری در مورد توسعه نرم افزار EHR کسب کنید؟ برای درک بهتر وبلاگ ما را بخوانید.

این ویژگی‌ها می‌توانند شیوه‌های پزشکی را بهبود بخشند، داده‌های بیمار را به طور کارآمد مدیریت کنند، مراقبت از بیمار را بهبود بخشند، گردش کار را ساده‌سازی کنند و سودآوری را افزایش دهند. حال اجازه دهید جنبه مهم دیگری از توسعه نرم افزار مدیریت برای دندانپزشکان را بررسی کنیم.

چگونه نرم افزار مدیریت دندانپزشکی بسازیم؟
مراحل خاصی وجود دارد که باید برای توسعه نرم افزار دندانپزشکی دنبال کنید. اگر از یک استراتژی گام به گام برای ساختن نرم افزار سفارشی پیروی کنید تا از رقبا جلوتر بمانید، عالی خواهد بود.

مرحله 1 - در مورد بازار تحقیق کنید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار مدیریت موجود را بررسی کنید تا درک بهتری از ویژگی ها، قیمت و رقبای احتمالی آن داشته باشید.

مرحله 2 - الزامات را تعریف کنید
ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز نرم افزار خود را تجزیه و تحلیل کنید. به علاوه، نیاز مشتریان و ذینفعان خود را نادیده نگیرید.

مرحله 3 - با کارشناسان مشورت کنید
به دنبال توسعه دهنده، طراح و مدیر پروژه نرم افزار دندانپزشکی باشید تا به شما در ساخت نرم افزار کمک کند. همچنین می توانید یک شرکت توسعه نرم افزار پزشکی را استخدام کنید.

مرحله 4 – رابط کاربری را طراحی کنید
یک رابط کاربر پسند عالی ایجاد کنید که بصری و آسان برای استفاده باشد. اطمینان حاصل کنید که رابط از نظر بصری جذاب است. این باید به کاربران اجازه دهد تا به راحتی داده های خود را مدیریت کرده و به آنها دسترسی داشته باشند.

مرحله 5 - نرم افزار را توسعه دهید
به آماده سازی پایگاه کد و ابزارهای مناسب برای توسعه نرم افزار نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که کد به خوبی مستند شده و قابل نگهداری است. به دنبال کمک از متخصصان باشید.

راه حل های مناسب برای کسب و کار خود بسازید تا بهره وری خود را افزایش دهید
شروع کنیم
مرحله 6 - نرم افزار را تست کنید
در این مرحله، آزمایشات کاملی برای شناسایی هر گونه اشکال و رفع آنها انجام دهید. به جنبه های پایداری، امنیت و عملکرد نرم افزار نگاه کنید.

مرحله 7 - نرم افزار را راه اندازی کنید
پس از انجام 6 مرحله، مطمئن شوید که نرم افزار خود را راه اندازی کرده اید و آن را در دسترس مشتریان و ذینفعان خود قرار داده اید.

مرحله 8 - پشتیبانی و نگهداری
اطمینان حاصل کنید که خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری را ارائه می‌کنید تا مطمئن شوید که نرم‌افزار به‌طور هموار و مؤثر در طول زمان اجرا می‌شود.

مرحله 9 - تغییرات را به روز کنید
بر اساس بازخوردی که دریافت می‌کنید نرم‌افزار را با ویژگی‌ها و عملکردهای جدید به‌روزرسانی کنید و تغییراتی را با نیازهای صنعت ارتقاء دهید.

اینها چند مرحله هستند که باید برای ساختن یک نرم افزار سیستم دندانپزشکی دنبال کنید که نیازهای مشتریان شما را برآورده کند و به ساده کردن فرآیند مدیریت برای دندانپزشکان کمک کند. آیا می خواهید بینشی در مورد راهنمای توسعه موفق نرم افزار مراقبت های بهداشتی داشته باشید؟ در اینجا وبلاگ ما برای کمک به شما در آن است.

چگونه ویدنت می تواند به شما در ایجاد یک نرم افزار مدیریت دندانپزشکی کمک کند؟ 

شما می توانید برای مدیریت جدول زمانی پروژه، منابع و بودجه کمک بگیرید، زیرا متخصصان ما اطمینان حاصل می کنند که پروژه به موقع و در حد بودجه تکمیل می شود. به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو خدمات فناوری اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی، می‌توانیم تخصص فنی، مهارت‌های مدیریت پروژه و پشتیبانی لازم برای ایجاد یک راه‌حل نرم‌افزاری مقیاس‌پذیر را به شما ارائه دهیم. 

کارشناسان ویدنت می‌توانند به شما در جمع‌آوری الزامات و درک نیازهای خود برای توسعه نرم‌افزار کمک کنند. با بیش از 20 سال تجربه، توسعه دهندگان ما دانش و مهارت های فنی برای ایجاد یک سیستم مدیریت مطب دندانپزشکی قوی و قابل اعتماد را دارند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توسعه نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی هم اکنون با ما تماس بگیرید. بعلاوه، با طراحی یک رابط کاربر پسند که بصری و آسان برای استفاده است، کمک بگیرید. متخصصان ما می توانند تست و تضمین کیفیت را ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که نرم افزار مطب دندانپزشکی ایمن است و تحت شرایط مختلف عملکرد خوبی دارد.

نرم افزار مدیریت حمل و نقل
دارای پنل راننده ها، سفارش دهنده، مدیریت